dijous, 23 d’abril del 2020

FELIÇ DIA DEL LLIBRE!!!

Avui no hi ha escola ni presencial ni a distància... Toca jugar!!!
Donç anem a jugar...

Preparació:
Agafeu a un adult de casa vostra, mare, pare o germà gran, molt gran.

Normes del joc:

  1. Cliqueu a la imatge de baix.
  2. Jugeu junts mamà i tu o papà i tu. NO ES UNA COMPETICIÓ.
  3. Baix d'aquesta entrada escrigueu un comentari explicant quines persones ho heu fet i si voleu podeu afegir la vostra puntuació però no us oblideu de posar si us ha agradat i quina frase de quin llibre és la vostra favorita.



Estic molt orgullosa de la feina que heu fet amb la vostra biblioteca personal. Heu aconseguit fer unes històries molt polides. 
Enhorabona de veritat!!!

6 comentaris:

  1. M'agradat el joc I la meva favorita es la del petit princep I la guineu. Ainara

    ResponElimina
  2. Hola Ainara! Estic contenta que t'hagi agradat. Coincidim en la tria de la frase. Pot ser perquè hi ha molts d'alumnes però, tu Ainara, des de que vaig tenir la sort que fossis alumna meva... ets única amb les teves abraçades constants. T'estimo! Eva.

    ResponElimina
  3. m'agradat el joc es molt divertit i estic molt orgullos de mi !!!

    ResponElimina
  4. Oleeeee! M'encanta això Gael que estàs molt orgullòs de tu. Però que sàpiques que jo també ho estic de tu. Ets un amor, t'estim molt! Eva

    ResponElimina
  5. Soy Marc
    Lo he hecho con mi hermana.
    Me ha gustado mucho
    La frase favorita es de Pinocho: " ¡ Qué cómico resultaba yo cuando era un muñeco ! ¡ Y qué contento estoy ahora de haberme transformado en un chico como es debido ! “

    ResponElimina
  6. Tommaaaaaaa... en Marc i n'Andrea jugant junts... súper!!! Igual podeu fer una tarda de jocs on un de vosaltres sou de fusta... com us podríeu moure? podríeu saltar... seria molt interessant provar-ho? Ja em contaràs si ho proveu.

    ResponElimina