Copia els problemes a la teva llibreta que apareixen a l'exercici 4 de la pàgina 57. No t'oblidis de marcar el que és important ja saps, aquelles pistes que et suggereixen quina operació pots fer. Recorda que fent un petit dibuix del que et diu el problema ajuda a entendre-ho.
CATALÀ:
Llegeix. Si vols fer servir la plataforma Legiland, demana'm el teu codi per mail.
Avui et proposo fer un memori amb la informació que surt al llibre de català a la pàgina 114-115. Tracta de verbs. Com veig que alguns teniu problemes per a entendre-ho podeu fer un lapbook si us resulta més fàcil.
1r: Llegeix bé la informació que apareix al llibre:
2n: Decideix si el teu memori serà sobre el primer apartat (el nombre dels verbs) o les persones dels verbs (el segon apartat).
3r: Decideix si les targetes del teu memori serà en forma quadrada, o rodona. Prepara, full blancs o de color, cartolines... el que tinguis a casa.
4t: Recorta-les totes iguals.
5è: Escriu en una targeta el verb en singular i en una altra targeta la paraula singular, en una altra targeta el mateix verb en plural i en una altra targeta la paraula plural.
6è: Decora un poc la targeta per la part de darrera (on no has escrit). La decoració de la part darrera de la targeta SEMPRE HA DE SER IGUAL en totes les targetes. Vigila que no es transparenti i ja tens llest el teu joc de verbs.
Vos deixo un enllaç per si necessites altres idees:
ANGLÈS: Hello everyone! This week we are going to improve our Reading skills.
We are going to read "Rapunzel", you can read up to page11. Remember, there's a picture dictionary at the end of the book that can help you with the vocabulary. Enjoy your reading!
*Els que no vàreu venir el darrer divendres a escola, enviau-me un mail al meu correu mariadelmarguasch@ceipcanraspalls.com i us enviaré el llibre en pdf.
* Els que normalment rebeu suport a l'àrea d'anglès, podeu escoltar l'audiollibre "We are going on a bear hunt", que podeu trobar al YouTube.https://youtu.be/kL36gMrHJaI, i també la versió animada al següent enllanç.
https://youtu.be/Waoa3iG3bZ4
MÚSICA:
- AUDICIÓ: Agrupacions vocals:
-Coral infantil (veus blanques). Obra:Joc de fer la truita ( cànon). Compositor A. Miralpeix
-Veus femenines. Obra: Java jive ( B. Oakland, M. Drake). Interprets: Stupendams ( set veus femenines)
-Veus masculines. “When the saints go marching in” (popular nord-americana). Interprets: The Golden Gate Quartet (quatre veus d’home; dos tenors, un baríton i un baix).
- LLENGUATGE MUSICAL E INTERPRETACIÓ
Practica amb la flauta “When the saints go marching in”
Analitza la partitura del cànon de “la truita”
- DANSA
La raspa (dansa popular mexicana)
Bon dia som na Júlia,no entenc el treball de música
ResponEliminab
ResponEliminaBones tardes. Jodi tampoc enten res del treball de música.
Jo no tinc flauta ni partitura. Ainara
ResponElimina