dimecres, 20 de maig del 2020

DIMECRES, 20/05/2020

Matemàtiques i Català:
Avui us proposo una feina que mentre la feu estareu treballant tant matemàtiques com català. Però us heu de comprometre a fer-la bé. Sense còrrer i dedicant-li el seu temps. Només heu de seguir les diferents diapositives que van sorgint. Ànim!!! Espero que us agradi fer-la tant com a jo crear-la. Si us va de gust podeu deixar un comentari vaig d'aquesta entrada al bloc. Poseu sempre el vostre nom primer.
ESTÀ DONANT PROBLEMES DE CONFIGURACIÓ. ANEU CLICANT EN ORDRE DES DEL 8X2. D'AQUESTA MANERA MÉS O MENYS ESTÀ FUNCIONANT. FINS EL FINAL NO US DEIXARÀ VEURE LA IMATGE.
(Continuo treballant per millorar-ho?Bitmoji Image


Demà a les 12:00h farem una videoconferència i treballarem Snappet junts. Així que quan us connecteu a través del mail dels pares... heu de tenir preparada la Snappet. A més a més us explicaré feina de projecte que començarà demà.

3 comentaris:

  1. Hola Eva el joc a estat molt dibertit m'ha agradat molt. 💖

    ResponElimina
  2. Hola Eva el joc a estat molt dibertit m'ha agradat molt. 💖

    ResponElimina
  3. Imagino que ets Ainara, M'encanta que t'hagi agradat. La veritat és que na Maite i jo ho hem preparat amb molt de carinyo per a vosaltres. T'estim molt. Bé millor dit, us estimo molt a totes dues: Ainara i Ona.

    ResponElimina